المپیادی‌ها | آنا جلیلی: از نشست‌های انتقال تجربه المپیاد بسیار آموختیم

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «آنا جلیلی» ۱۴ ساله از شهرستان آباده (استان فارس) درباره حضور در چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور گفت: از طریق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جریان برپایی المپیاد قرار گرفتم و مربی ما برای ارائه اثر به این دوره المپیاد خیلی وقت گذاشت و سرانجام ۱۲ اثر از شهرستان ما برای شرکت در المپیاد چهارم ارسال شد و از من فیلم «قشو» در بین ۳۶ فیلم راه یافته به المپیاد قرار گرفت.

او با اشاره به حضور در کلاس‌های مجازی المپیاد چهارم گفت: در المپیاد، در گروه «نقاب» که «غلامرضا رمضانی» منتور و «مهدی رضایی» مربی آن بود قرار گرفتم که در اختتامیه المپیاد توانستیم مدال طلای گروهی را برای ایده «هاف تایم» به دست بیاوریم. هر لحظه از این کلاس‌ها برای من جذاب بود، طراوت داشت و اصلا خسته‌کننده نبود. این جذابیت به‌خاطر انرژی و وقتی بود که مربیان ما برای این کلاس‌های مجازی می‌گذاشتند و صمیمیتی که بین بچه‌های گروه به وجود آمده بود.مربیان ما اصلا چیزی برای ما کم نگذاشتند و حتی در وقت‌های استراحت هم ما روی ایده‌ها کار می‌کردیم و این برای ما لذتبخش بود.

جلیلی ادامه داد: سه نشست انتقال تجربه «مرضیه برومند»، «ایرج طهماسب» و «رسول صدرعاملی» که در سه کلاس مجازی عصر در روزهای المپیاد برگزار شد، برای من بسیار مفید بود و توانستم تجربه‌هایی درباره سینما و فیلمسازی به دست بیاورم. به خصوص آقای طهماسب که تجربه‌های حرفه‌ای جذابی که ما از قبل ذهنتی درباره‌اش نداشتیم به ما انتقال دادند و به اطلاعات ما اضافه شد.

او در پایان گفت: این که در آینده فعالیت سینمایی را ادامه بدهم به چشم‌انداز آینده‌ام مربوط است و باید ببینم هدف‌هایی  که برای زندگی ترسیم کرده‌ام به کجا می‌رسد و سینما چه جایگاهی برایم خواهد داشت. به همین دلیل نمی‌توانم روی سینما فوکوس کنم اما می‌توانم در کنار اهدافی که قصد دارم به آنها برسم، سینما را هم داشته باشم، چون دوستش دارم.