المپیادی‌ها | ابوالفضل اسحق‌زاده: تجربه مجازی فعالیت گروهی و موفقیت در المپیاد برای ما لذت‌بخش بود

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «ابوالفضل اسحق‌زاده» ۱۴ ساله از شهر چالوس (استان مازندران) درباره چگونگی آشنایی با المپیاد چهارم، گفت: از طریق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برای شرکت در المپیاد مصمم شدم و در ادامه برای ارائه اثر، با کمک مربیان کانون مازندران، بر اساس یک ایده، داستان‌ را نوشتیم، استوری‌بورد زدیم و صحنه‌هایش را  مشخص کردیم. در ادامه دکور را درست کردیم  و بعد شروع کردیم به حرکت دادن کاراکترها… در نهایت انیمیشن «ادب خانه» را به این دوره المپیاد فرستادم که پذیرفته شد.

او با اشاره به کلاس‌های مجازی المپیاد چهارم گفت: در المپیاد این فرصت را داشتم که در گروه «باحال‌ها» که خانم‌ها «مهین جواهریان» منتور و «شهلا پورآرین» مربی ما بودند، عضو گروه شوم. ما در این کارگاه‌های مجازی با مربی‌ها درباره دغدغه‌هایمان و آنچه دوست داریم حرف زدیم و تلاش کردیم تا یاد بگیریم چگونه ایده‌هایمان را به وسیله انیمیشن به نمایش بگذاریم. باید بگویم تک‌تک لحظه‌های این کار جمعی، جذاب برایمان جذاب و لذت‌بخش بود و مربیان‌مان در نهایت مهربانی، با ما رفتار کردند و تجربه و دانش خود را به همه بچه‌ها انتقال دادند.

اسحق‌زاده گفت: در نهایت در اختتامیه المپیاد فیلمسازی نوجوانان، ایده گروه «باحال‌ها» با نام «رکاب» توانست مدال برنز را به دست بیاورد که برای ما موفقیت جالب‌توجهی بود.

این هنرمند نوجوان گفت: به فعالیت در حوزه انیمیشن علاقه دارم و آن را در کنار تحصیلات و شغل آینده‌ام، ادامه خواهم داد.