شهردار اصفهان در مراسم رونمايى از پوستر سى و دومين جشنواره فيلم‌هاى كودكان و نوجوانان:

تحقق رویای کودکان سیل زده در سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

شهردار اصفهان گفت: پیام جشنواره برای کودکان سیل زده و بیان رویای کودکان سیل زده است و با هنرنمایی و نمایش و فیلم و تلاش های کودکان و نوجوانان شاهد شاد شدن دل همه کودکان سیل زده خواهیم شد.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، در آیین رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد در میدان امام(ره) که مظهر زیبایی و تجلی گاه توانایی بشری در تمام هنرها است، گفت: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با همت والای شما کودکان و نوجوانان که مسئولانه در عرصه جشنواره بزرگی که عنوان بین‌المللی را با خود حمل می‌کند به کودکان اختصصاص دارد، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شما کودکان و نوجوان در ساخت پلی حضور یافته‌اید که قصد دارد دل کودکان جهان را به هم نزدیک کند و دل کودکان اصفهان و ایران را به مسیر دوستی و مروت صلح پایدار ببرد و نقش کودکان و نوجوانان در این مسیر بسیار اهمیت دارد.
شهردار اصفهان با بیان اینکه تمام برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در اردیبهشت ماه برای همدردی با ملت ایران به مردم سیل زده تقدیم شد، تصریح کرد: هرساله در اردیبهشت ماه و به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان جشن هایی در استان برگزار می‌شد که امسال با تصمیماتی که در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گرفته شد این شادی به کودکان سیل زده تقدیم شد.
نوروزی با اشاره به پیام سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، گفت: پیام سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای کودکان سیل زده و بیان رویای کودکان سیل زده است و با هنرنمایی و نمایش، فیلم و تلاش های کودکان و نوجوانان شاهد شاد شدن دل همه کودکان سیل زده خواهیم شد.
وی با اشاره به دستاوردهای جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان دستاوردهای زیادی از جمله شکوفایی استعداد، خلاقیت و نوآوری در عرصه فیلم و پله ای برای صعود هنرمندان اصفهان است، اما امسال با حضور شما کودکان و نوجوانان که آینده ساز ایران هستید قصد داریم رویای کودکان سیل زده را بسازیم.