مهدوی‌پور: رقابت در جشنواره‌ها باعث ارتقای وب‌سری‌ها می‌شود

کارگردان وب‌سری «عقاب یا خروس» گفت: حضور و رقابت در جشنواره‌های داخلی و خارجی باعث ارتقای محصولات بصری، به‌خصوص وب‌سری‌ها می‌شود.

به گزارش ستاد‌ اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «حسن مهدوی‌پور»، تهیه کننده و کارگردان حوزه وب‌سری که در این دوره با «عقاب یا خروس»، به کارگردانی مشترک با مهدیه‌سادات احمدی و تهیه‌کنندگی خودش در بخش «وب‌سری» جشنواره سی و چهارم شرکت دارد، گفت: برگزاری رویدادهای این‌چنینی مانند جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و رویدادهای مشابه آن که فارغ از هر گونه تبعیض اطلاع‌رسانی می‌شود و هنرمندان این حوزه را جذب می‌کند، می‌تواند تاثیری به‌سزا داشته باشد و محصولات مهمی را ارائه بدهد.

او ادامه داد: حضور و رقابت در جشنواره‌های داخلی و خارجی است که باعث ارتقای محصولات بصری، به‌خصوص وب‌سری‌ها می‌شود. این بخش می‌تواند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد و روی فرهنگ و دیدگاه آن‌ها تاثیر بگذارد.

مهدوی‌پور گفت: وب‌سری، زمان طولانی‌تری روی مخاطب اثر می‌گذارد و او را وارد دنیای خیال‌انگیز و فانتزی می‌کند.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.