«ابوذر حیدری» عنوان کرد: افزایش توجه مخاطب به آثار کودک و نوجوان در فضای مجازی

«ابوذر حیدری» کارگردان وب‌سری «اینجا خانواده زندگی می‌کند» گفت: سال‌های زیادی است که کار فیلم‌سازی برای کودک و نوجوان انجام می‌دهم؛ اما در پنج سال اخیر فیلم‌ها، به‌راحتی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد و خوب دیده می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «ابوذر حیدری» کارگردان وب‌سری «اینجا خانواده زندگی می‌کند»، گفت: این مجموعه ده قسمتی را سال گذشته تولید کردیم و تلاش ما بر این بود که این کار را با بهترین کیفیت بسازیم.

او ادامه داد: سال‌های زیادی است که من کار فیلم‌سازی کودک و نوجوان انجام می‌دهم؛ اما در پنج سال اخیر فیلم‌های کوتاه، به‌راحتی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد و خوب دیده می‌شود.

حیدری ادامه داد: در این چند سال، در حوزه فیلم‌های کوتاه هزینه صورت می‌گیرد و این باعث بالا رفتن کیفیت فیلم‌ها شده است؛ کاش کمی توجهات بیشتر شود تا آثار بهتری در حوزه وب‌سری ساخته شود.

حیدری درخصوص شعار «سینما؛ سرزمین خیال» بیان کرد: سال‌هاست که در سینما با خیال زندگی می‌کنیم و این شعار جذابی است، چراکه خیال است که سینما را زنده نگه ‌می‌دارد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.