سینما انقلاب اردبیل میزبان جشنواره۳۴ شد

فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان همزمان با تهران و اصفهان در سینما انقلاب اردبیل نیز اکران می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با استقبال از اکران های استانی گفت: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما؛ سرزمین خیال» برگزار می‌گردد و این جشنواره، همزمان با تهران و اصفهان در اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اردبیل، به مدت ۵ روز  از ۱۶ الی ۲۰ مهرماه در سینما انقلاب اردبیل برپا می‌شود.

بحرالعلومی بیان کرد: اکران فیلم‌های سی وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان در سینما انقلاب اردبیل در ارتقای سطح دانش فیلم ‌سازان استان اردبیل، بخصوص در عرصه فیلم های کودک و نوجوان نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در دورانی که تمام جوامع بشری با شیوع ویروس منحوس کرونا درگیر هستند و در این میان، کودکان و نوجوانان نیز دور از آسیب های روانی این ویروس نیستند اکران فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان، نقش اساسی در امیدآفرینی در بین کودکان و نوجوانان این سرزمین خواهد داشت.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش استانی از ۱۶ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.