در روز چهارم جشنواره۳۴؛ نشست «نقش اقتباس ادبی در آثار سینمایی کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

نشست «نقش اقتباس ادبی در آثار سینمایی کودک و نوجوان» در روز چهارم سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این نشست توسط بنیاد سینمایی فارابی با همکاری فرهنگستان هنر و پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به‌مناسبت یکصد سالگی ادبیات معاصر فارسی، همزمان با برپایی سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
بر اساس این خبر، نشست «نقش اقتباس ادبی در آثار سینمایی کودک و نوجوان» به مدیریت دکتر شکوه حسینی (نویسنده، مترجم و پژوهشگر) با حضور چهره‌هایی از دو حوزه سینما و ادبیات شامل هوشنگ مرادی کرمانی (نویسنده)، فرهاد توحیدی (فیلمنامه‌نویس)، محمد رحمانیان (نویسنده و کارگردان)، فریدون عموزاده خلیلی (نویسنده)، حمید رضا قطبی (کارگردان) و عباس جهانگیریان (نویسنده) ساعت ۱۴ تا ۱۷ دوشنبه ۱۹ مهر در روز چهارم برپایی جشنواره سی و چهارم در مجموعه آسمان فرهنگستان هنر (زعفرانیه) برپا می‌شود.
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.