الیگودرز آماده میزبانی از جشنواره۳۴ در لرستان

از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در الیگودرز رونمایی شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با حضور حجت‌الاسلام سرلک، امام جمعه ، مهندس نعمتی، فرماندار، مهندس بسحاق، شهردارالیگودرز و میثم محتشم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان الیگودرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد.

محتشم در خصوص سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، که همزمان با اصفهان از روز جمعه شانزدهم لغایت سه‌شنبه بیستم مهرماه در سینما تماشای شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود، توضیحاتی داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز ضمن دعوت از مردم شهرستان جهت حضور در سینما تماشا و دیدن فیلمها، تاکید کرد که این جشنواره با رعایت کامل شیوه‌نامه های بهداشتی و با هماهنگی کامل با ستاد مدیریت بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز ضمن دعوت از مردم شهرستان جهت حضور در سینما تماشا و دیدن فیلم‌ها، تاکید کرد که این جشنواره با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هماهنگی کامل با ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش استانی از ۱۶ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

جدول برنامه جشنواره را اینجا مشاهده کنید.