برپایی جشنواره ۳۴ در سینماهنر یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوانان در سینما هنر یاسوج خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود:  سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور با اکران ۱۰ فیلم منتخب جشنواره در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۰ فیلم در این جشنواره اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر روز ۲ فیلم در دو سانس در ساعات ۱۵ و ۱۷ اکران خواهد شد.

وی با با اشاره نحوه برگزاری این جشواره خاطرنشان کرد: با تصمیم ستاد مرکزی این جشنواره با توجه به شرایط خاص کرونایی این جشنواره داور محور است، به طوری که ۳۰ داور منتخب فیلم‌های جشنواره را دیدن می‌کنند و نظرات آنها به مرکز ارسال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نحوه دیدن فیلم ها توسط مخاطب عام نیز بیان کرد: از ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه هر روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پلتفرم‌های مشخص شده فیلیمو و هاشور فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

وی همچین بخش‌های جنبی جشنواره را از از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده جشنواره بیان کرد و گفت: برنامه‌های هنری و سرگرمی متعددی در بخش جنینی جشنواره اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی و هماهنگ شده ستاد مرکزی جشنواره با ستاد ملی مبازه با کرونا لحاظ می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش استانی از ۱۶ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.