انتشار ششمین نشریه روزانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۶

ششمین شماره نشریه روزانه جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این شماره از نشریه سرمقاله‌ای به قلم سید محمد سلیمانی منتقد سینما درباره اهمیت فیلم‌های کودک و نوجوان منتشر شده است.

همچنین گفت‌و‌گویی با محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور درباره فعالیت‌های صورت گرفته در حمایت از سینمای کودک و نوجوان انجام شده است.

گفت‌و‌گوهایی با دکتر مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما و  داور بخش ملی جشنواره سی و ششم با عنوان «تعامل با دانشگاه و گشایش مسیرهای تازه» و محمدعلی باشه آهنگر نویسنده، کارگردان و داور بخش مسابقه ملی بانوان «دهه شصتی‌ها مخاطبان جدی برای سینما بودند» و نیز رضا فیاضی بازیگر با عنوان «جشنواره آغاز راه است، به آن توجه کنید» بخش‌های دیگر این شماره از نشریه روزانه است.

همچنین در این شماره با میثم بکتاشیان مدیر اجرایی جشنواره در اصفهان و سید علی معرک نژاد، مشاور عالی مدیر اجرایی جشنواره در اصفهان، هلیا کردبچه بازیگر کودک فیلم سینمایی «دختر برقی» و آرش معیریان کارگردان فیلم «بامبولک»(بام بالا۲) گفت‌و‌گو شده است.

معرفی نامزدهای رشته‌های گوناگون بخش ملی این جشنواره،  پوشش سایر اخبار جشنواره، گزارش تصویری از حواشی روز پنجم، پوشش نشست رسانه‌ای فیلم «بامبولک» و کارگاه «باریگری» شبنم مقدمی، بخش عربی و انگلیسی و مسابقه پیامکی سایر مطالب این شماره نشریه روزانه است.

علاقه‌مندان به مطالعه شماره ششم نشریه روزانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، می‌توانند از اینجا  فایل پی‌دی‌اف آن را دریافت کنند.

سی وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزاری است.