با حکم دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

«وحید ملتجی» مدیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران شد

وحید ملتجی، مدرس دانشگاه، تهیه کننده و از چهره های فرهنگی و رسانه ای کشور بعنوان مدیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شد.
به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان،مجید زین العابدین، دبیر جشنواره و مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در حکمی با اشاره به تجارب علمی و عملی وحید ملتجی، وی را بعنوان مدیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب کرد.زین العابدین در حکم خود خطاب به ملتجی، استفاده از تمام ظرفیتهای موجود، برنامه ریزی و هماهنگی بین همه ارکان برگزاری برای برپایی رویدادی شایسته و در شان مخاطبان و سطح سینمای ایران را از وی خواستار شده است.
دبیر مهرواره هوای نو،مدیریت مرکز اوج کودک و نوجوان، تهیه کنندگی برنامه های ویژه نوجوانان در سیمای جمهوری اسلامی ایران،مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور فرهنگی و رسانه ای و مشاور عالی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان ایران، بخشی از سوابق وحید ملتجی محسوب می شود.
بر پایه این گزارش فراخوان هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران،مهرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار و فراخوان این رویداد هنری به زودی منتشر می شود.