مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان تاکید کرد: کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار اصفهان، میهمان جشنواره سی و پنجم می‌شوند

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان با تاکید بر اجرای رویدادهای محله محوری در این دوره از جشنواره، گفت: یکی از رویکردهای سی و پنجمین دوره جشنواره، توجه به کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار اصفهان بوده و این گروه میهمان برنامه‌های جشنواره می‌شوند.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، نشست مدیر اجرایی جشنواره کودک در اصفهان با مسئولین کمیته‌های برنامه‌ شهری، محلی و منطقه‌ای برگزار شد.
در این نشست میثم بکتاشیان، به اولویت برنامه‌های محله محور با رویکرد امید آفرینی و ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان و نوجوانان محله‌های شهر اصفهان به ویژه کودکان و نوجوانان ساکن در نقاط کم برخوردار اشاره کرد و افزود: رؤسای ادارات فرهنگی مناطق باید با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین با خلاقیت و نوآوری، برنامه‌هایی‌ را در حوزه‌های جنبی جشنواره با هدف افزایش امید و نشاط برای کودکان و نوجوانان شهر اصفهان طراحی و اجرا کنند.
وی ضمن قدردانی از رؤسای ادارات فرهنگی شهرداری اصفهان که در این دوره به شکل ویژه و جدی در جشنواره حضور خواهند داشت به اهداف بلند مدت جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم کودک فرصتی را فراهم می‌سازد تا رؤسای ادارات فرهنگی با هدف توجه بیشتر به حوزه کودک و نوجوان، ضمن ارتباط مستمر با دفاتر تخصصی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بتوانند آموزش‌های لازم را انجام داده و این برنامه‌ها در طول سال نیز ادامه یابد.
همچنین حامد نظری، مسئول کمیته رویدادهای منطقه‌ای و محله محور جشنواره در این جلسه از آمادگی تمام ادارات فرهنگی و هنری مناطق برای برنامه‌ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای انجام برنامه‌های مختلف در داخل محله‌ها همسو با اهداف جشنواره خبرداد.
همچنین روح‌الله فرشادفر، مسئول کمیته برنامه‌های شهری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان نیزگزارشی از برنامه‌ریزی برای حضور سازمان‌های مردم نهاد استان و نهادهای فعال فرهنگی و هنری در حوزه کودک و نوجوان ارائه و اظهار امیدواری کرد با استفاده از این ظرفیت علاوه بر انجام برنامه‌های جنبی امید آفرین و با نشاط، جشنواره حضور حداکثری خانواده‌ها و عموم علاقه مندان را تجربه کند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود./