کارگردان مراسم افتتاحیه جشنواره ۳۵:

داوران کودک و نوجوان، سرود جشنواره را اجرا می‌کنند

کارگردان آیین آغازین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد: امسال سعی کرده‌ایم در طراحی بخش های مختلف مراسم، خلاقیت و نوآوری داشته باشیم.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سعید نصر درباره ویژگی‌های مراسم امسال گفت: سعی کرده‌ایم که در طراحی آیتم‌ها، خلاقیت و نوآوری داشته باشیم و از تکنیک‌های جدید که در تولیدات تصویری و هنری وجود دارد، استفاده کنیم. این مراسم با اجرای قطعات نمایشی، ویدئومپینگ و هوش مصنوعی همراه خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های مراسم امسال، استفاده از تکنیک‌های متفاوت جلوه‌های ویژه است که در سراسر سالن از جمله سقف و کف، دیده می‌شود.

نصر تصریح کرد: محمد سلوکی و احسان مهدی، دو مجری مطرح کشور اجرای برنامه افتتاحیه را برعهده دارند.

کارگردان افتتاحیه جشنواره۳۵ فیلم کودک اظهار داشت: گروه سرود «نجم الثاقب» که از گروه‌های مطرح کشور است، در برنامه حضور دارد و به اجرا می‌پردازد. همچنین گروه‌های هنری حوزه کودک و نوجوان شهر اصفهان که در یک سال گذشته آثار خوبی را در این حوزه به تولید رسانده‌اند، روی صحنه می‎روند.

نصر درباره بخش های دیگر این رویداد خاطرنشان ساخت: رونمایی از سرود سی و پنجمین دوره جشنواره توسط داوران کودک و نوجوان که امسال تعداد چشمگیری را به خود اختصاص داده‌اند، یکی از برنامه‌های افتتاحیه است. همچنین یک قطعه ویدئو مپینگ در پایان برنامه داریم که با فلسفه تشکیل نشان جشنواره، به استقبال روزهای دیگر جشنواره می‌رویم.

او در پایان درباره زمان و مکان برگزاری مراسم تصریح کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جمعه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۹ در محل سالن اجلاس سران اصفهان برگزار می‌شود و مدت زمان آن بین ۸۰ تا ۹۰ دقیقه است.