کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ»: گرفتن جایزه از جشنواره کودک و نوجوان انگیزه ادامه کار را بیشتر می‌کند

برنده پروانه زرین بهترین کارگردانی در بخش فیلم کوتاه و پویانمایی ملی تاکید کرد که این جایزه باعث می‌شود که با انگیزه بهتری به ادامه کار بپردازم.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی و امور ارتباطات رسانه ای سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، محمدرضا حسنی رنجبر کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» که پروانه زرین بهترین کارگردانی از بخش فیلم کوتاه و پویانمایی ملی سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان را ازآن خود کرد، در این باره گفت: خیلی خوشحالم که اولین جایزه‌ام را از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان دریافت کردم.
او ادامه داد: این جایزه باعث می‌شود که با انگیزه بهتری به ادامه کار بپردازم و در آینده فیلم‌های بهتری را به تولید برسانم. انشاالله تا پایان سال فیلم بعدی خود را خواهم ساخت.

این کارگردان خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره از جشنواره به خوبی انجام شد و به همه دست اندر کاران آن خسته نباشید، می‌گویم.
محمد رویگر، هادی بمانادی، فاطمه رادمنش، محمدرضا قدس ولی، احمد دهقان‌رحیمی، احمد سلطانی، امیرعلی زبردست، سیدحمید سجادی، امیرحسین شریف، محمد عرفان صادقی و امیرطاها پور اسماعیل‌زاده گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند.
همچنین سایر عوامل فیلم کوتاه داستانی «پارادوپینگ» عبارتند از نویسنده و مشاور کارگردان: رضا فهیمی، مدیر فیلمبرداری: حامد بقائیان، تدوین: علیرضا احمدی‌طیفکانی، طراح صحنه و لباس: الهام خدابنده‌لو، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری‌زاده، آهنگساز: بهنیا یوسفی و میلاد اعتماد، مدیر تولید: احمد دهقان‌رحیمی، بازیگردان: رضا فهیمی، پخش بین الملل: امیر کرمی «فریم فیلم»، دستیار اول فیلمبردار: یوسف صفایی، تصحیح رنگ: مهران جبلی، دستیار کارگردان: آیلین نوشاد، منشی صحنه: میترا قلندری، طراح لوگو و پوستر: متین خیبلی، عکاس: نادر زینلی، تهیه‌کننده: انجمن‌ سینمای‌جوانان ایران و محمدرضا حسنی رنجبر.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار شد./