وزیر ارشاد در کنار بچه‌ها فیلم‌های ویژه کودکان را دید

تعدادی از فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از چهارشنبه ۲۶ تا شنبه ۲۹ مهر در سالن سازمان سینمایی نمایش داده می‌شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این برنامه به همراه کودکان و نوجوانان به تماشای فیلمها نشست.


به گزارش ستاد اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، بر اساس این برنامه ریزی ۴ فیلم کودک و نوجوان بصورت اکران محدود برای مدعوین، فعالان هنری و مدیران فرهنگی به نمایش در آمده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به تماشای این فیلم‌ها نشست. دکتر اسماعیلی با برخی کودکان و نوجوانان میهمان در سالن هم درباره کیفیت فیلم‌ها صحبت کرد و نظرات آنها درباره سینمای کودک و نوجوان جویا شد.
چهار فیلم «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» برنده تندیس پروانه‌ زرین ویژه داوران کودک، پویانمایی «مسافری از گانورا» برنده پروانه زرین ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی، تندیس فرهنگ بنیان و جایزه ویژه دبیر، فیلم «بچه زرنگ» به صورت اکران فوق العاده و همچنین پویانمایی «سفر به تاریکی» برنده پروانه زرین و جایزه ملی گوهرشاد (ویژه عفاف و حجاب) در این اکران منتخب چهار روزه، به نمایش در می‌آیند. ‌