با ارسال هزار و ۲۶۳ اثر رکورد آثار ارسالی به المپیاد فیلمسازی شکسته شد

با ارسال هزار و ۲۶۳ اثر به دبیرخانه هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، رکورد آثار ارسالی به این رویداد فرهنگی‌-هنری شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، با استقبال چشم‌گیر نوجوانان علاقه‌مند به هنر هفتم، تعداد آثار رسیده به هفتمین دوره المپیاد به یک هزار و ۲۶۳ اثر رسید تا ضمن عبور از مرز هزار اثر، رکورددار تمامی ادوار نیز باشد.

آثار ارسال‌شده به دبیرخانه هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران نسبت به دوره گذشته، رشد دو و نیم برابری داشته و رکورد تعداد آثار دریافتی در دوره‌های مختلف  این رویداد را شکسته است. با توجه به حجم بالای آثار دریافتی، تعداد دقیق آثار رسیده به تفکیک دو بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

در هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با شعار «بچه‌ها به سمت قله» نوجوانان راه‌یافته به بخش رقابتی این رویداد فرهنگی‌-هنری به صورت گروهی فعالیت در حوزه سینما را تجربه می‌کنند. در انتها نیز گروه‌های اول، دوم و سوم منتخب معرفی‌شده و برگزیدگان مدال المپیاد را دریافت خواهند کرد.

هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.