پیش‌شماره دوم نشریه جشنواره۳۵ فیلم کودک منتشر شد

دومین پیش‌شماره نشریه «سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» منتشر شد.

به گزارش امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بعد از انتشار اولین پیش‌شماره نشریه جشنواره در روز ملی سینما، پیش‌شماره دوم این نشریه هم امروز، در فاصله شش روز تا شروع این رویداد در اصفهان، منتشر شد.
در این شماره علاوه بر انعکاس تازه‌ترین اخبار جشنواره، هنرمندان و چهره‌های مختلفی در آستانه آغاز جشنواره از حال و هوای این رویداد و سینمای کودک گفته‌اند.
در این پیش‌شماره در بخش«نگاه هنرمند» که میزبان مطالبی از فعالان و چهره‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان و منتقدان می‌شود، دیدگاه «بهروز غریب‌پور» انعکاس یافته است.
گفت‌و‌گو با هنرمندان نوجوان مثل محمدرضا شیرخانلو هم بخش دیگری از این پیش‌شماره را به خود اختصاص داده است. از دیگر چهره‌هایی که در این پیش‌شماره حضور دارند هم می‌توان به حبیب اسماعیلی، کوروش محمدی رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران و… اشاره کرد.
بررسی و نگاهی به مضمون فداکاری در سینمای کودک در کنار تک‌‍ نگاری از نویسنده صداها (ناصر طهماسب) هم بخش‌های دیگری از این نشریه را شکل داده است.
«سحر قناعتی» نویسنده ستون فلاش‌بک این شماره از نشریه است.
توجه به بخش بین‌الملل و سایر کشورهای مهمان که در این رخداد حاضر می‌شوند با اختصاص بخشی از مطالب نشریه به دو زبان دیگر (عربی و انگلیسی) در شماره‌های دیگر این نشریه ادامه خواهد داشت.
برای دسترسی به نسخه اینترنتی پیش‌شماره نشریه جشنواره می‌توانید از طریق لینک نشریه در سایت جشنواره اقدام کنید.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود و نشریه جشنواره در ایام برگزاری جشنواره پوشش‌دهنده رخدادهای این رویداد خواهد بود.