کمال حیدری در برنامه «شب‌های جشنواره» عنوان کرد: شعار جشنواره، آرمان‌های ما را تصویر می‌کند

«کمال حیدری» معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی ورزشی اصفهان در اولین برنامه «شب‌های جشنواره» گفت: با تلاش‌هایی که برای برپایی جشنواره در اصفهان صورت گرفت، این روزها شور و نشاط جاری در جشنواره‌ را می‌توانیم در شهر اصفهان ببینیم.
حیدری با اشاره به شعار «بچه‌ها به سمت قله» گفت: این شعار آرمان‌های و آرزوهای ما را ترسیم می‌کند.‌ ما هم‌اکنون نزدیک قله هستیم و در نهایت قله را نسل بعدی باید فتح کند.
او به حضور جشنواره در مناطق محروم شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در فرهنگسراهای متفاوت جشنواره را برپا کرده‌ایم تا به جای آن که کودکان مناطق محروم به جشنواره بیایند، جشنواره به سراغ آن‌ها برود.
برنامه «شب‌های جشنواره» که هر شب در سینما ساحل اصفهان اجرا می‌شود و روی آنتن شبکه اصفهان می‌رود، در شب اول میزبان «احسان مهدی» صداپیشه هم بود. او در این برنامه گفت: این اولین سالی است که من جزئی از این جشنواره هستم و برنامه دارم. به همین واسطه ارتباطی بهتر و نزدیک‌تر با جشنواره برقرار کرده‌ام. امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان با برنامه‌های متفاوت خصوصا برنامه‌های صحنه‌ای مهمان بچه‌ها خواهم بود.
مهدی به خاطره‌های خود از فیلم‌های کودک اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر می‌توانم از فیلم‌هایی که در زمان کودکی در سالن سینما دیده‌ام به شکلی دقیق یاد کنم. من اولین بار «دزد عروسک‌ها» را روی پرده سینما دیدم و بعد روزهای نمایش «پاتال و آرزوهای کوچک» را کاملا به یاد دارم. این فیلم‌ها از جمله آثار خاطره انگیزی بودند که کودکی من را شکل دادند و همچنان آن‌ها را به یاد دارم.
او گفت: امیدوارم مسیری که برای اکران عمومی فیلم‌های کودک در نظر گرفته شده ادامه‌دار باشد و هموارتر شود.