گزارش نشست فیلم «قهرمان من» در سینماچهارباغ| روایتی از تلخ‌ترین اتفاق قرن

نشست فیلم سینمایی «قهرمان من» ساخته مرتضی آتش‌زمزم پس از اولین نمایش فیلم در سالن پاسارگاد پردیس سینمایی چهارباغ، با حضور عوامل فیلم و با اجرای «سعید اسلام‌زاده» برگزار شد.
«مرتضی آتش زمزم» در این نشست اظهار کرد: دو هفته بعد از شیوع کرونا در ایران به این فکر افتادم که در حوزه فیلمسازی باید کاری در این زمینه انجام دهم و به همین جهت برای ساخت فیلم، خودم را دو هفته قرنطینه کردم و قصه اولیه را نوشتم.
او افزود: در دوران کرونا و با فداکاری تیم سازنده، این کار به سرانجام رسید و چون یک کار دلی بود، رضایت زیادی از عملکرد خود داریم.
وی در ادامه گفت: تمام نفرات و اجزاء فیلم مابه‌ازای عینی در دوران کرونا داشت و هیچ چیز ساختگی نبود. ما در خیلی از کشورها و شهرهای کشور نمونه‌هایی از آنچه در فیلم دیده شد، به شکل واقعی شاهد بودیم. نمونه آن مراسم تولد یا مراسم درگذشت شخصیت پرستار در این فیلم بود که با شکلی از تضاد همراه بود، یعنی به خاطر آن بچه، همه سعی کردند غم خود را پنهان کنند.
آتش زمزم با بیان اینکه این فیلم پیرامون تلخ‌ترین اتفاق قرن تهیه شد، ادامه داد: سعی ما این بود که در وسط این همه تلخی‌ها نشان دهیم که باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم.
«نیکو حشمت» بازیگر نقش فرشته در این فیلم سینمایی اظهار کرد: تجربه خوبی را در این فیلم پشت سر گذاشتم، البته قبل از فیلم، روستا را تجربه کرده بودم و فضا و لوکیشن برای من غریبه نبود.
سپیده مظاهری دیگر بازیگر فیلم «قهرمان من» در این نشست اظهار کرد: جشنواره کودک برای من حس غریبی دارد. در دوره یازدهم داور بودم و آرزوهای زیادی در ذهن داشتم. خوشحالم که اکنون دوباره در این جشنواره حاضر هستم.
وی ادامه داد: نام فیلم برازنده آن است، آقای آتش زمزم با شجاعت تمام و با وجود خطرات بسیار کار را در دوران شیوع کرونا انجام داد، اما عشق به کار توانست ما را در انجام این کار یاری کند.
این بازیگر سینما گفت: نمایش سنت، فرهنگ و میراث ایران در این فیلم با ارزش است.