انتشار سومین شماره نشریه جشنواره سی و پنجم

سومین شماره نشریه «سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان» منتشر شد.
به گزارش امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سومین شماره نشریه جشنواره صبح امروز، دوشنبه ۱۷ مهر ماه منتشر شد.
تازه‌ترین رخدادهای جشنواره فیلم کودک، سرمقاله با محوریت سینما و کودکان، یادداشت‌هایی از شهردار اصفهان و خبرنگار نوجوان درباره فیلم «کاغذ روی شیشه»، دیدگاه‌های مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، گزارشی از احسان رحیم‌زاده حول محور فیلم‌های عروسکی سینمای ایران و گزارشی از جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان بخشی از مطالب این نشریه هستند‌.
پرداخت به بخش بین‌الملل با اختصاص دو زبانه (عربی و انگلیسی) به مطالب نشریه از دیگر اتفاقات ادامه‌داری است که مد نظر قرار داده شده است.
برای دسترسی به نسخه اینترنتی پیش‌شماره نشریه جشنواره می‌توانید از PDF الصاقی یا از طریق لینک نشریه در سایت جشنواره به آدرس https://icff.ir/pdf/35-buletin-no3.pdf اقدام کنید.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود و نشریه جشنواره در ایام برگزاری جشنواره رخدادهای این رویداد را به صورت روزانه پوشش می‌دهد.