انتشار هفتمین نشریه روزانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۶

هفتمین شماره از نشریه روزانه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این شماره از نشریه گزارش کامل مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی و سینمایی منتشر شده است. همچنین در بخشی دیگر به مراسم تجلیل از استاد علی نصیریان پرداخته شده و با رایان سرلک، بازیگر کودک برنده تندیس پروانه زرین گفت‌و‌گویی صورت گرفته و نقش جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ظهور استعدادهای تازه نفس بررسی شده است. گفت‌و‌گو با عادل بزدوده نویسنده، کارگردان و سازنده عروسک و همچنین گفت‌و‌گوی خبرنگار نوجوان با میثم حسینی کارگردان پویانمایی «ببعی قهرمان» از دیگر مطالب این شماره است.

همچنین یادداشتی از محمدرضا لطفی، منتقد سینما و گفت‌و‌گو با فرنوش عابدی، کارگردان موفق سینمای پویانمایی، گزارش تصویری مراسم اختتامیه و صفحه ویژه عربی و انگلیسی سایر بخش‌های شماره هفتم از نشریه روزانه هستند.

علاقه‌مندان به مطالعه شماره هفتم نشریه روزانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، می‌توانند از اینجا  فایل پی‌دی‌اف آن را دریافت کنند.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ الی ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر تاریخی اصفهان برگزار شد.