المپیادی‌ها | عارفه فلاح: در المپیاد پنجم برای طلا می‌آیم

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عارفه فلاح، از شهر میبد (استان یزد) و برنده مدال برنز این دوره، گفت: در این المپیاد، ابتدا به‌خاطر علاقه‌ خودم و همچنین به خاطر تشویق‌های معلم کانون‌مان شرکت کردم که خودش در المپیادهای مختلفی مدال آورده بود و خیلی خیلی زیاد من را تشویق کرد.
او با اشاره به کسب مدال برنز المپیاد چهارم در گروه حافظ گفت: واقعا خیلی خوشحال هستم چون تجربه‌های مهمی در این کلاس‌ها و این رفت‌و‌آمدها کسب کردم. من خیلی خجالتی بودم اما رفتار آقای حسن‌پور و رفتار آقای تبریزی بی‌نظیر و برادرانه بود؛ آنها خشک و رسمی نبودند، دستور نمی‌دادند و آرام بودند. این خیلی خوب بود و همین مساله، اعتماد به نفس من را بالا برد… من در جشنواره‌های قبل شرکت نمی‌کردم، اعتماد به نفس نداشتم و کسی به من کمک نمی‌کرد. اما تجربه امسال انگیزه‌ای شد که من در سال بعد هم در المپیاد شرکت کنم.
فلاح گفت: تجربه‌ دیگرم این بود که هم آقای تبریزی و هم آقای حسن‌پور به من گفتند که یک فیلمنامه یا یک ایده و هر چیزی را که به ذهنم می‌رسد، از اول تا آخرش را بنویسم؛ بعد شروع به یافتن اشکالات کار کردند تا با حل مشکلات، آن را تصحیح کنم. نه اینکه از اول خط به خط مدام متن را خط بزنیم و آن را درست کنیم. این واقعا به من خیلی کمک کرد چون ایده‌های زیادی به ذهنم می‌آمد و آنها را همان‌طور دست‌نخورده رها می‌کردم یا مشکلاتش را برطرف نمی‌کردم و اصلا به درد نمی‌خورد.

او ادامه داد: از آقای تابش، آقای نجاتی، خانم عسکری، آقای صالحی، آقای تبریزی، آقای حسن‌پور و از همه تشکر می‌کنم که در این المپیاد به ما کمک کردند و المپیاد را به‌صورت مجازی برگزار کردند…
عارفه فلاح گفت: با این که کلاس‌های المپیاد، مجازی بود اما فضای دوستانه‌ای در آن وجود داشت. سال آینده هم قطعا در المپیاد شرکت می‌کنم چون هم مربی‌های خوبی داشتم و برای من انگیزه شدند و هم اینکه مدال برنز آوردیم و برای سال بعد واقعا می‌خواهم طلا بگیرم!