فرزندان کادر درمان رفسنجان مهمان ویژه جشنواره فیلم کودک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: فرزندان کادر درمان می‌‎توانند به صورت رایگان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را در این شهرستان مشاهده کنند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ایمان محمدآبادی با اشاره به برگزاری این دوره جشنواره به میزبانی رفسنجان در کنار چند شهرستان دیگر کشور اظهارداشت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان در بحران کرونا، فرزندان این افراد میهمان ویژه این جشنواره خواهند بود ومی توانند فیلم ها را به طور رایگان به تماشا بنشینند.

وی افزود: ۱۰ فیلم نیمه بلند و بلند در قالب سینمایی در این شهرستان ها اکران می‌شود و داوران کودک و نوجوان در هر شهرستان این فیلم‌ها را داوری می‌کنند.

او به حضور ۳۰ داور رفسنجانی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان  می‌توانند در رفسنجان به سینما گلستان امین مراجعه کنند و پس از تهیه بلیت در ۲ سانس ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ فیلم‌های مورد علاقه خود را ببینند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ظرفیت سالن این سینما را ۸۰ نفر عنوان کرد.

محمدآبادی ادامه داد: در این دوره از جشنواره، علاوه بر اکران حضوری در سینما گلستان امین،  پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم‌ها را خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند.

او با بیان اینکه شهرداری، شورای اسلامی شهر، مجتمع مس سرچشمه و انجمن سینمای جوانان حامی این جشنواره در رفسنجان هستند، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم رفسنجان میزبان سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش استانی از ۱۶ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.